٢‏/١‏/٢٠٠٧

كل سنة وانتي طيبة يا مصر

8 Comments:

Blogger Lasto-adri *Blue* said...

لسا فاكر
:P

وانت طيب يا سيدى

٢/١/٠٧ ٢:٥٥ م  
Anonymous غير معرف said...

kl sana wana mgro7..we klna mgro7en...ana msh 3arf a2lk eh bsra7a...ana t3bt mn ktr elklam ...fe kl 7eta bsot we bktaba we blog..lol

bgd t3bt ..we7na klna tybeeeen

٣/١/٠٧ ٦:٣٢ ص  
Anonymous غير معرف said...

kan ya makan..
kan fe sha3b esmo el sha3b el masry..
kan tayeb awi...
tayeb le daraget enno
etdaba7 w
edarab bel rosas w
'3ere2
etakel bel afa w
ontohekat 7ormeto asde 7oromatoh w
etsharrad welado w
tasawaro
lessa tayeb..!

p.s m3a kol da ma2dertesh a2ol kan marra fe wattan esmo Masr ..!

٤/١/٠٧ ١١:٢٣ ص  
Blogger محمود محمد حسن said...

هو مدحت صالح بقى تبع المعارضة ؟؟

مش ده مدحت صالح برده ؟؟!!

٧/١/٠٧ ٩:٠٤ ص  
Anonymous غير معرف said...

تصدق مع انه تتر مسلسل كنت بشوفه كل يوم اول مره اسمع الكلمات بالوضوح ده و الوجع ده
يارب السنه الجايه حالنا احسن

١٠/١/٠٧ ١:٥٤ ص  
Anonymous غير معرف said...

ولأني منقطع عن المسلسلات المصرية من فترة لتدني مستواها
أحيانا الواحد بتقوت عليه حاجات حلوة
خصوصا إني من عشاق مدحت صالح

الأغنية رهيبة خصوصا إنها اتوظف معاها الصور بطريقة مبهرة

وعمار يا مصر
!!

١٦/١/٠٧ ٣:٤٤ ص  
Anonymous غير معرف said...

أنا بحب مدحت صالح جدا

المهم إني الفيديومتوظف مع الصوت بطريقة مبهرة
وعمار يا مصر

١٦/١/٠٧ ٣:٤٥ ص  
Blogger Geddo Iskandar said...

lasto-adri *blue*:
معلهش - قديييييييم قوي أنا
:D


epitaph:
أنا كان أول مرة أشوفه ... الواحد لازم ياخد باله بقة بعد كده لإن واضح إن بضاعتي بايته
:)
mawdo3 el video da ana 3`olobt m3aky feeh ... feeh 2aktar men 2eny 2a7otholek fel composer 3andek ;)


frozen love:
wenta tayeb ... bas 2ew3a tet3ab - el kol mo3tamed 3ala gielna el youmen dool
.
.
mnawar :)

hOby:
7`alas ya bebo - el sha3b el masry gab 2a7`ro ... dont worry bgad ... ana mosh 2a2an talama gab 2a7`ro 7`alas :D


محمود ماجد:
يا بني ده أكل عيش ... هوه مدحت صالح فعلا

هبة الإسكندرانية:
أنا ما كنتش اعرف إنه تتر مسلسل أصلا - أختي قالت لي بعد ما وريتها الفيديو
.
.
منورة


Hamed Ibrahim:
وأنا والله يا حامد ... بس عشان مافيش وقت مش لتدني المستوى ... مصر بتنتج فالسنة أكتر من 100 مسلسل - أكيد سة فيهم حاجات كويسة !!
.
.
منور :)


Anonymous:
كنت أحب أحط اسم اللي عمله لو أعرفه ... بس تقول للأسف مجهول - زي حضرتك تمام
:D

٢٣/١/٠٧ ١:٣٤ م  

إرسال تعليق

<< Home